Моніторинг внутрішньої системи забезпечення якості освіти закладів загальної середньої освіти Черкаської області
Теми опитувань
Оцінювання освітнього середовища:
- Безпечність та комфортність освітнього середовища
- Психологічний комфорт в освітньому середовищі
- Безпечність використання мережі Інтернет
Система оцінювання здобувачів освіти:
- Критерії оцінювання здобувачів освіти: розроблення, оприлюднення, інформування та розуміння їх учнями
- Використання в закладі освіти формувального оцінювання, самооцінювання та взаємооцінювання учнів
- Реалізація компетентнісного підходу в системі оцінювання
- Доброчесне та об’єктивне оцінювання результатів навчання учнів у закладі освіти
Оцінювання педагогічної діяльності педагогічних працівників закладу освіти:
- Підвищення професійного рівня й педагогічної майстерності вчителів
- Застосування освітніх технологій, спрямованих на формування в учнів компетентностей
- Формування індивідуальних освітніх траєкторій учнів
- Критерії оцінювання та самооцінювання результатів навчання учнів
- Дослідження проявів цькування в учнівському середовищі
- Налагодження співпраці вчителів з батьками учнів
Оцінювання управлінських процесів закладу освіти:
- Оцінювання професійної діяльності керівника закладу освіти
- Оцінювання управлінської культури керівника закладу освіти
- Безпечність освітнього середовища та психологічний клімат у закладі освіти
- Професійна діяльність учителя
- Оцінювання діяльності учасників освітнього процесу в закладі
Запровадження інновацій у закладі освіти:
- Упровадження інновацій у закладах загальної середньої освіти
- Упровадження в освітній процес інформаційно-комунікаційних технологій
Оцінювання стану сформованості математичної та читацької компетентностей випускників початкової школи закладів освіти:
- Оцінювання стану сформованості математичної компетентності випускників початкової школи
- Оцінювання стану сформованості читацької компетентності випускників початкової школи
- Оцінювання стану шкільної атмосфери для учнів початкової школи