Інформаційні матеріали

Матеріали для педагогічних працівників щодо нових форматів оцінювання, розвитку ключових компетентностей та впровадження освітніх інновацій.

Ефективна система освітнього оцінювання: сучасні тенденції, процес, методи, результати

Нове в оцінюванні: виклики та практика

Сучасні підходи до розвитку й дослідження читацької грамотності здобувачів освіти

Компетентнісні задачі у сучасній математичній освіті: життєві ситуації та розвиток математичного мислення

Тренувальні тестування у форматі PISA: результати, аналіз, висновки

Звіт про результати третього циклу загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості початкової освіти

Нові формати зовнішніх оцінювань та моніторингових досліджень у 2024-2025 навчальному році

Читання з розумінням: розвиток наскрізного вміння здобувачів початкової освіти

Практика конструювання завдань компетентнісного змісту

Нова система освітніх оцінювань. Рекомендації щодо впровадження змін у практичну діяльність

Інноваційність наступності під час вивчення науково-природничих дисциплін у НУШ

Розвиток читацької грамотності учасників освітнього процесу: від концепції до практики

Формування математичної грамотності здобувачів освіти шляхом використання компетентнісно орієнтованих завдань

Новації в реалізації принципу наступності в сучасній школі

Оцінювання, аналітика та прогнозування якості освіти засобами ІКТ (освітній проєкт на 2024-2027 рр.)

Методичний діалог “Оцінювання для навчання”

Оцінювання, аналітика та прогнозування якості освіти засобами ІКТ (освітній проєкт на 2021-2023 рр.)

Рівень читацької грамотності учнів 6 класу: аналіз та рекомендації

Самооцінювання внутрішньої системи забезпечення якості освіти

Формування компетентностей сучасного вчителя

Результати опитувань за 2021 рік

Викладання зарубіжної літератури у 2021-2022 навчальному році