Моніторинг внутрішньої системи забезпечення якості освіти закладів загальної середньої освіти Черкаської області
Теми опитувань
Оцінювання освітнього середовища:
- Безпечність та комфортність освітнього середовища
 - Психологічний комфорт в освітньому середовищі
 - Безпечність використання мережі Інтернет
 
Система оцінювання здобувачів освіти:
- Критерії оцінювання здобувачів освіти: розроблення, оприлюднення, інформування та розуміння їх учнями
 - Використання в закладі освіти формувального оцінювання, самооцінювання та взаємооцінювання учнів
 - Реалізація компетентнісного підходу в системі оцінювання
 - Доброчесне та об’єктивне оцінювання результатів навчання учнів у закладі освіти
 
Оцінювання педагогічної діяльності педагогічних працівників закладу освіти:
- Підвищення професійного рівня й педагогічної майстерності вчителів
 - Застосування освітніх технологій, спрямованих на формування в учнів компетентностей
 - Формування індивідуальних освітніх траєкторій учнів
 - Критерії оцінювання та самооцінювання результатів навчання учнів
 - Дослідження проявів цькування в учнівському середовищі
 - Налагодження співпраці вчителів з батьками учнів
 
Оцінювання управлінських процесів закладу освіти:
- Оцінювання професійної діяльності керівника закладу освіти
 - Оцінювання управлінської культури керівника закладу освіти
 - Безпечність освітнього середовища та психологічний клімат у закладі освіти
 - Професійна діяльність учителя
 - Оцінювання діяльності учасників освітнього процесу в закладі
 
Запровадження інновацій у закладі освіти:
- Упровадження інновацій у закладах загальної середньої освіти
 - Упровадження в освітній процес інформаційно-комунікаційних технологій
 
Оцінювання стану сформованості математичної та читацької компетентностей випускників початкової школи закладів освіти:
- Оцінювання стану сформованості математичної компетентності випускників початкової школи
 - Оцінювання стану сформованості читацької компетентності випускників початкової школи
 - Оцінювання стану шкільної атмосфери для учнів початкової школи